هندزفری بلوتوثی اورایمو مدل Oraimo Riff OEB-E02D

هندزفری بلوتوثی اورایمو مدل Oraimo Riff OEB-E02D
هندزفری بلوتوثی اورایمو مدل Oraimo Riff OEB-E02D

کوچکتر برای راحتی

هندزفری بلوتوثی اورایمو مدل OEB-E02D RIFF دارای طراحی ارگونومیک نوآورانه است و وزن هدفون تکی تنها 3.5 گرم است که تجربه استثنایی از راحتی برتر را ایجاد می کند. سبک بودن این هندزفری یک مزیت است . زیرا گوش شما مدت زمان بیشتری میتواند هندزفری را تحمل کند و خسته نشود . علاوه بر این طرفداران این هندزفری از اینکه وزنی روی گوش خود احساس نمیکنند و به آسانی آن را حمل میکنند احساس رضایت میکنند و نظرات خود را در اینترنت به اشتراک گذاشته اند.

هرگز یک بیت را از دست نده

بیس غنی و قوی همراه با صدای شفاف به شما اطمینان می دهد که می توانید به آلبوم های موسیقی مورد علاقه خود به طور کامل گوش دهید و هیچ جزئیاتی از موسیقی موردعلاقه خود را از دست ندهید .

تجربه موسیقی با کیفیت به همراه قیمت اقتصادی و مناسب ، افراد زیادی را توانسته راضی کند تا به سمت این هندزفری بیایند و آن را برای خود انتخاب کنند . البته رنگ بندی های جذاب این هندزفری هم در انتخاب آن بی تاثیر نبوده و ظاهری خیره کننده و زیبا را به مصرف کنندگان ارائه میدهد.

دیگری را به وضوح بشنوید

فناوری enc به طور موثری نویزهای محیطی را سرکوب می کند و باعث می شود شخصی که با آن تماس می گیرید صدای شما را واضح تر بشنود. این قابلیت در ایرپاد های گرانتر اورایمو هم به کار رفته است . برای مثال هندزفری اورایمو مدل Oraimo Riff OEB-E02D  برای مکالمات خود از همین تکنولوژی استفاده میکند . به همین دلیل است که ما هندزفری ریف را یک مدل اقتصادی مینامیم شما میتوانید با هزینه کمتر از تکنولوژی بیشتری استفاده کنید.

راحتی در کنار شما

قاب را باز کنید و هدفون ها به طور خودکار به دستگاه شما متصل می شوند. فقط یک بار راه اندازی کنید و فقط می توانید از راحتی آن لذت ببرید. خیالتان از بابت قطع و وصل شدن هندزفری های بلوتوثی راحت باشد . هندزفری ریف با استاندارد بلوتوث 5 کاملا سازگار میباشد . موسیقی های خود را کامل و بدون قطع و وصل شدن با این قابلیت به راحتی گوش دهید .

زیبایی منحصر به فرد

این مدل هندزفری به همراه سه رنگ زیبا عرضه جهانی شده است . سفید ، مشکی و آلبالویی رنگ های این مدل هندزفری میباشد که پرطرفدار ترین آنها طبق نظرسنجی شرکت اورایمو رنگ آلبالویی اعلام شد .

رنگ آلبالویی این دستگاه به دلیل شفافیت جذابی که دارد ، توانسته است که نظر مشتریان خانم را به خود جذب کند و این رنگ را انتخاب کنند.

دیگر نگران زمان نباشید

هندزفری بلوتوثی اورایمو مدل OEB-E02D RIFF با پخش بی وقفه موسیقی به مدت 4.5 ساعت و 12 ساعت شارژ اضافه به همراه کیس نگرانی شمارا برای کمبود شارژ کامل برطرف میکند . شما میتوانید با خیالی آسوده به مکالمات خود بپردازید و یا موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید . مدت زمان شارژ کیس 2.5 ساعت میباشد و با یک بار شارژ کامل تقریبا برای شما 16 ساعت خدمت میکند که برای این رنج قیمت ، این مدت شارژ دهی فوقالعاده است .

کنترل های لمسی

گوش چپ

  • برای پخش یا متوقف کردن موسیقی دو بار ضربه بزنید
  • برای پاسخگویی یا قطع کردن مکالمه دوبار ضربه بزنید
  • برای رفتن به موسیقی قبلی دو ثانیه نگه دارید

گوش راست

  • برای پخش یا متوقف کردن موسیقی دو بار ضربه بزنید
  • برای پاسخگویی یا قطع کردن مکالمه دوبار ضربه بزنید
  • برای رفتن به موسیقی بعدی دو ثانیه نگه دارید
بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد